ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Краснокордон жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Краснокордонская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с. Красный Кордон, ул. Центральная
8(71445)22-7-69
krasnokordon@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Краснокордон жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Краснокордонская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Біздің сайтқа қош келдіңіз!

Сәлеметсіздер ме, құрметті Краснокордон жалпы білім беру мектебінің сайтына кірушілер!

Біздің мектеп қызметінің негізі-бұл болашаққа сенімді көзқарасы бар балаларды тәрбиелеу және оқыту. Біздің мектепте балаларға одан әрі даму үшін қажетті жақсы және берік білім бере алатын тату, білікті педагогикалық ұжым жұмыс істейді. Біздің мұғалімдер жыл сайын аудандық және облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысып, жеңімпаздар мен жүлдегерлер атанады. Мектеп оқуда, спортта және шығармашылықта жоғары жетістіктерге жеткен оқушыларын мақтан тұтады.

Оқушылардың бос уақыты да назардан тыс қалмайды. Мектеп денсаулықты нығайтуға ықпал ететін мектеп бағдарламасы бойынша жұмыс істейді, сондықтан көптеген спорттық іс-шаралар мен жарыстар өткізіледі. Сонымен қатар, шығармашылық, зияткерлік бағыттарға қызығушылық танытқан оқушыларға да көңіл бөлінеді.

Құрметті оқушылар! Барлық ұжыммен мектеп қабырғасында өткізген барлық уақыт сіздің өміріңіздегі жарқын және есте қаларлық кезеңдердің бірі болады деп сенеміз. Сіз ересек болғаннан кейін білімді және дамыған адамдар болу үшін қажетті білім ала аласыз. Көптеген жылдар өткен соң, сіз өзіңіздің туған мектебіңізді тек жылы және жылы сөздермен есте сақтай аласыз. 

 

                                                                                                                                                                                              Құрметпен, мектеп басшысы Умирбаева Роза Абдыкалыққызы

            Жыл сайын Краснокордон ЖББМ-да кіші және жоғары сынып оқушылары арасында ғылыми-практикалық конференция өтеді. Биыл 15 сәуірде орта және жоғары сынып оқушылары және 21 сәуірде кіші сынып оқушылары қатысты. Әр оқушы мұғаліммен және ата-аналармен бірлесіп дайындалған өзіндік зерттеу жобасын ұсынды.

 Бірінші 15 сәуірде биология пәнінің мұғалімі Шакирова Галина Васильевнаның жетекшілігімен 4 сынып оқушысы Дерляин Анна сөз сөйледі. Жұмыс атауы: «Тыныс алу дегеніміз не?» Оның зерттеуінің мақсаты тірі организмдердің өміріндегі тыныс алу процесінің маңыздылығын зерттеу болды. Зерттеу процедурасы келесі кезеңдерден тұрды:

- теориялық (осы мәселе бойынша әдебиеттерді зерттеу); - зерттеу ( өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу мақсатында бақылау және тәжірибелер, презентация үшін фото материалдарды жинау және рәсімдеу) - қорытынды ( жүргізілген тәжірибелер мен бақылауларды талдау, қорытынды, қорытынды). Анна жұмысында зерттеу әдістерді қолданылды: - бақылау; - модельдеу; - салыстырмалы; - аналитикалық.

      «Мен бұл тақырыпты өзекті деп санаймын, өйткені тыныс алу тірі организмдер үшін өте маңызды процесс. Бұл жұмыс маған тірі организмдерде тыныс алуға қандай бейімделулер мен мүшелер қатысатынын, тыныс алу кезінде газ алмасуға қандай газдар қатысатынын, тірі организмдер не үшін тыныс алатынын түсінуге көмектесті. Бүгін мен келесі қорытынды жасай аламын: өсімдіктер тірі организмдер ретінде тыныс алу үшін оттегін пайдаланады және көмірқышқыл газын шығарады, тыныс алу тірі организмнің қасиеттерінің бірі болып табылады, тыныштықта өсімдіктер аз мөлшерде ғана тыныс алады. Өсімдіктердің де, жануарлардың да тірі организмдер оттегі молекулаларын сіңіре отырып, оны жасуша ішінде пайда болатын химиялық реакцияларда организмнің қоректенуіне, өсуіне және дамуына қажетті заттардың түзілуіне пайдаланады»- Дерляйн Анна.

 

            Орыс  тілі мен әдебиеті мұғалімі Дерляин Светлана Вячеславовнаның жетекшілігімен өз жобасының келесі өкілі 5 сынып оқушысы Старусева Ангелина болды. Жұмыстың атауы: «И. А. Крыловтың мысалдарындағы жануарлардың негізгі бейнелері». Зерттеудің міндеттері: - мысалдардың шығу тарихын зерттеу. - И. А. Крыловтың мысалдармен танысу. - мысалдарға салыстырмалы талдау жүргізу. Ангелинаның зерттеу нысаны: Крыловтың мысалдары және олардың кейіпкерлері жануарлар әлемінің өкілдері болды.

           «Менің зерттеу жобамның мақсаты- Крылов Иван Андреевичтің әйгілі мысалдардың әдеттегі жолдарының артында не жатқанын анықтау. Негізгі сұрақ келесідей болды: жануарлардың қандай бейнелері және Крылов Иван Андреевичтің мысалдарында қаншалықты жиі кездеседі? Теориялық материалды зерттеп, ертегілермен жұмыс жасағаннан кейін мен қорытындыға келдім: көбінесе жазушы адамзат қоғамында жиі кездесетін қасиеттерге сәйкес келетін жануарлардың бейнелерін пайдаланады. Крылов Иван Андреевич жануарлардың бейнелері арқылы адамның кемшіліктерін мазақ етеді және біздің жақсылықты, әділеттілікті түсіну сезімімізге, адамдар арасында қарым-қатынас орнату қабілетімізге әсер етеді. Егер сіз мұқият қарасаңыз, онда біз өзімізде кейбір кемшіліктерді ашамыз. Кемшіліктері жоқ адамдар жоқ, ал қазір, бұрынғы күндердегідей, ақыл ақымақтықпен, еңбекқорлықпен – жалқаулықпен, қарапайымдылықпен – мақтанышпен, талантпен – дарындылықпен қатар жүреді. Крыловтың адамгершілігі бізге жақсы адам болуға көмектеседі, ал ғылыми – зерттеу жұмыстары бөтен оқушыларға пайдалы болады деп үміттенемін.» - Старусева Ангелина.

 

       Биология пәнінің мұғалімі Шакирова Галина Васильевнаның жетекшілігімен 8-сынып оқушысы Шмидт Артем орта және жоғары сыныптар арасында ғылыми конференцияда үшінші қатысушысы болды. Зерттеу жұмысының тақырыбы: «Экологиялық апат немесе желдің кәдімгі қарағайға деструктивті механикалық әсері». Зерттеудің  мақсаты: жел - табиғи апаттың жағдайындағы  қарапайым қарағайдың ерекшеліктерін зерттеу болды. Зерттеу келесі кезеңдерден тұрды: - зерттеу - орман алқабындағы табиғи апаттың салдарын бақылау, бақыланатын салдардың сипаттамасы; – теориялық - ғылыми әдебиеттердегі тақырыпты зерттеу; – қорытынды-бақыланатын және зерттелетін зерттеулерді жобалау, бейне жоба жасау.

     «Мен бұл жұмысты өзекті деп санаймын, өйткені табиғаттағы орман екпелерінің рөлі экологиялық және экономикалық тұрғыдан өте үлкен. Кәдімгі қарағайдың биологиялық ерекшеліктері туралы әдебиеттерді зерттеп, орман шаруашылығы мамандарымен сөйлесе отырып, мен 2020 жылдың сәуір айында Аракарагай орман шаруашылығындағы орман алқаптарына үлкен зиян келтірген желдің күші туралы білдім. Орманшылықтың желдің салдарын жою бойынша қабылдаған шараларын зерттедім. Табиғи элементтерден кейін сіз бүкіл тірі қауымдастық үшін қарағай екпелерінің маңыздылығы мен рөлін және адамның экономикалық қызметінде қарағайды пайдалануды түсінесіз.»- Шмидт Артем.

 

21 сәуірде бастауыш сынып оқушылары өздерінің ғылыми жобаларын ұсынды. 2-сынып оқушысы Владыкина Дарья «Әжемнің қандай ойыншықтары болды?» сынып жетекшісі Моргунова Ольга Пантелеевнаның басшылығымен сөз сөйледі. Дарья жобасының мақсаты ата-бабаларымыздың қандай ойыншықтар ойнағанын және ойыншықтардың пайда болу тарихын білу болды.

    «Қазіргә кезде  балаларымыздың ұрпағы компьютерлік ойындарға, әртүрлі гаджеттерге артықшылық беретіні туралы көп айтылады және жазады, сондықтан бұл балалардың шынайы өмірден алшақтауына әкеледі. Бір күні мен әжемнен мына сөзді естідім: «Неге сен барлық ойыншықтарды шашып тастадың. Сіз оларды неге күтіп ұстамайсыңдар. Әттеген- ай, бала кезімізде осындай ойыншықтар болса екен! Содан бері, менің әже мен арғы әжелерім қандай ойыншықтармен ойнағаны туралы мені қызықтырды. Әжемнің айтуынша, ойыншықтарды өздері жасағанын айтты. Солармен ойнады. Ойыншықтар балаларды еңбекке баулуға арналған. Қалай? Мен қатты таңқалдым. Өйткені, ойыншықтардың мақсаты -көңіл көтеру және дамыту, бірақ жұмысқа кірісу емес. Менде қандай ойыншықтар бар деп ойладым. Қуыршақтар, конструктор, трансформаторлар, телефон, компьютер, планшет бар. Бірақ менің коллекциямда әжемнің әңгімесіндегі сияқты ештеңе жоқ. Мені осы қолдан жасалған антикварлық ойыншықтар қатты қызықтырды, мен ата-әжелеріміз бен ата-әжелеріміз қандай ойыншықтар ойнағанын білуді шештім. Менің зерттеу тақырыбым осылай пайда болды: «Қандай ойыншықтар болды?». Өткен, қазіргі және болашақ бір-бірімен тығыз байланысты. Тарих бізге өзімізді білуге мүмкіндік береді. Бұл жай ғана өткен туралы ақпарат емес, өзіңізді және ата-бабаларыңызды танудың ең қызықты процесі.»- Владыкина Дарья

 

          Келесі кезекте өз жобасын ұсынуға сынып жетекшісі Пономаренко Нина Геннадьевнаның басшылығымен 3-сынып оқушысы Ғалиев Павел шықты. Жоба тақырыбы: «Байланыстың даму тарихы». Павел жобасының мақсаты телефонның жасалу тарихын білу, оның эволюциясын қадағалау және қазіргі уақытта телефонның танымалдылығын анықтау болды.

«Әжеммен сөйлескен кезінде: «Бұрын бізде мұндай телефондар болған емес..».  Телефондар әлі ойлап табылмаған кезде, адамдар ақпаратты алыс қашықтыққа қалай жеткізді? деп  мені ойға итермеледі. Осы мәселе бойынша әртүрлі ақпаратты көздерден зерттей отырып, мен көптеген қызықты нәрселерді білдім.»- Ғалиев Павел

        4-сыныптың сынып  жетекшісі Шляк Елена Григорьевнаның жетекшілігімен бастауыш сыныптар арасында ОҒҚ -ның үшінші қатысушысы 4 сынып оқушысы Евдокимова Виолетта болды. Жобаның атауы: «Су - біздің өміріміз».

«Су өмірдің негізгі құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл бәріне қажет. Адам қоршаған ортаға әсер етеді. Жер бетінде Тұщы су азайып бара жатқанына қарамастан, адамдар суды ақылды түрде пайдаланбайды. Қорытынды жасайық: тұщы суды сақтау өзекті мәселесі. Егер біз тұщы суды ақылмен пайдаланбасақ, ол уақыт өте келе жоғалады. Сондықтан менің жобамның мақсаты: бастауыш сынып оқушыларын мәселемен  қызықтыру.» - Евдокимова Виолетта.

 

2021 ОҒҚ соңғы бірақ маңызды қатысушысы 1сынып оқушысы Фотлер Олег,сынып жетекшісі Фотлер Светлана Владимировнаның жетекшілігімен сөз сөйледі. Жоба тақырыбы: «Су таза ма, біз не ішеміз?». Олег жобасының мақсаты судың сапасын үйде қолжетімді тәсілдермен анықтау болды.

«Біздің ауылда құдық та, ағын су да ішуге жарамды. Үйде суды тазартуға болады. Жұмысты орындау үшін мен таңдалған тақырып бойынша материалдарды зерттедім, энциклопедиялардағы мақалалар мен интернет-ресурстарды қолдандым. Зерттеу жүргізіп, судың екі үлгісін салыстырдым: құдық суы мен ағын су.»- Фотлер Олег.

 

        Барлық баяндамалар мен зерттеу жұмыстарын ұсынғаннан кейін мектеп басшысы Умирбаева Роза Абдыкалыковна мен басшының оқу-тәрбие жөніндегі орынбасары Пожар Наталья Николаевнадан тұратын қазылар алқасы оқушыларға қосымша сұрақтар қойып, әр жұмыс туралы өз пікірлерін білдірді. Осыдан кейін барлық балаларға мектеп ғылыми-практикалық конференциясының лауреаттары ретінде мадақтау қағаздар табыс етілді және олардың жұмыстары одан әрі аудандық деңгейге жіберілді.

       Осылайша, 22 сәуірде 2021ОҒҚ аудандық байқауының нәтижелері белгілі болды. 4 сынып оқушысы Дерляин Анна 1 орын,  2 сынып оқушысы Владыкина Дарья аудандық деңгейде 2 орын алды, олар мадақтау қағаздармен және сыйлықтармен марапатталады. Осы конференцияға қатысқан және өз жұмыстарын ұсынып, уақытын бөліп, барлық қатысушылар мен мұғалімдерге үлкен рақмет.

 

© 2024. Все права защищены.